Doç.Dr. NİLÜFER DİDİŞ
Görev Yeri
Ereğli Eğitim Fakültesi
None
Çalışma Alanları
Kuantum Fiziği, Zihinsel Modeller, Fizik Eğitimi
e - Posta
niluferdidisbeun.edu.tr
{'PersonelYdl': [{'DilAd': 'İngilizce', 'Konusma': 4, 'Dil': 2, 'Okuma': 4, 'Yazma': 4}], 'Bolum': None, 'Okul': 'Ereğli Eğitim Fakültesi', 'yerelmakale': [], 'PersonelEtkinlik': [{'Ad': 'Ziyaretçi Araştırmacı (2010)', 'Yer': 'University of Maryland, Department of Physics', 'Tarih': '/Date(1264478400000)/'}, {'Ad': 'Ziyaretçi Öğretim Üyesi (2015-2016)', 'Yer': 'Harvard University, Department of Physics ', 'Tarih': '/Date(1437339600000)/'}], 'umakale': [{'LINK': None, 'INDIS': '17, 743 - 755.', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N., & Wang, L. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Chemistry Education: Research and Practice', 'TARIH': datetime.date(2016, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "Students' mental models of atomic spectra"}, {'LINK': None, 'INDIS': '37, 015701, 1-29', 'ISIMLER': '(SCI*E) Didiş Körhasan, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. ', 'TUR': 1, 'YAYIN_AD': 'European Journal of Physics', 'TARIH': datetime.date(2016, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "The influence of instructional interactions on students' mental models about the quantization of physical observables: A modern physics course case "}, {'LINK': None, 'INDIS': '15(4), 1087-1101.', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Educational Sciences: Theory & Practice', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'The place of learning quantum theory in physics teacher education: Motivational elements arising from the context'}, {'LINK': None, 'INDIS': '30(3), 87-101', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N., & Özcan, Ö. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "Examination of the Variation in Students' Problem Solving Approaches Due to the Use of Mathematical Models in Doppler Effect"}, {'LINK': None, 'INDIS': '16, 355 - 376', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Chemistry Education: Research and Practice', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'The analysis of analogy use in the teaching of introductory quantum theory '}, {'LINK': None, 'INDIS': '10(2), 1-28, 020127. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Physical Review Special Topics: Physics Education Research, ', 'TARIH': datetime.date(2014, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Investigating students’ mental models about the quantization of light, energy and angular momentum. '}, {'LINK': None, 'INDIS': '10(2), 77-87. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Azar, A.', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education,', 'TARIH': datetime.date(2014, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Pre-service physics teachers’ knowledge and ideas about concept mapping. '}, {'LINK': None, 'INDIS': '36, 169-180. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Özcan, Ö., Didiş, N., & Taşar, M. F. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2009, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Students’ conceptual difficulties in quantum mechanics: Potential well problems. '}, {'LINK': None, 'INDIS': ' 34, 86-94. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Abak, M. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2008, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Quantum physics from students’ perspective: A qualitative study. '}], 'PersonelUyelikler': [{'Ad': 'APS- AAPT (American Physical Society- American Association of Physics Teachers)', 'Tarih': None}], 'PersonelBildiriler': [{'TARIH_BITIS': '', 'TARIH_BASLA': '', 'ISIMLER': None, 'ULUSAL': True, 'YAYIN_AD': None, 'ADRES': 'Yurt İçi (4 Adet)', 'AD': None}, {'TARIH_BITIS': '', 'TARIH_BASLA': '', 'ISIMLER': None, 'ULUSAL': None, 'YAYIN_AD': None, 'ADRES': 'Yurt Dışı (48 Adet)', 'AD': None}], 'adres': 'https://ekampus.beun.edu.tr/Kisisel/OzGecmis/json/niluferdidis', 'PersonelOgrenim': [{'OKUL_ADRES': None, 'BOLUM': 'Fizik Öğretmenliği Bölümü', 'OKUL_TUR': 4, 'OKUL_AD': 'Orta Doğu Teknik Üniversitesi', 'MEZUNIYET_YIL': 2005}, {'OKUL_ADRES': None, 'BOLUM': 'Fizik Öğretmenliği Bölümü', 'OKUL_TUR': 5, 'OKUL_AD': 'Orta Doğu Teknik Üniversitesi', 'MEZUNIYET_YIL': 2005}, {'OKUL_ADRES': None, 'BOLUM': 'Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi', 'OKUL_TUR': 6, 'OKUL_AD': 'Orta Doğu Teknik Üniversitesi', 'MEZUNIYET_YIL': 2012}], 'Personel': {'LINK': 'niluferdidis', 'ANA_DIL': None, 'Ad': 'NİLÜFER', 'TEL_HARICI': None, 'UNVAN_ID': 3, 'TWITTER': None, 'BEHANCE': None, 'DIGG': None, 'BOLUM_KOD': None, 'OKUL_KOD': 4, 'KEY_WORDS': None, 'GITHUB': None, 'FACEBOOK': None, 'FRIENDFEED': None, 'DEVIANTART': None, 'KISISEL_WEB': None, 'TUMBLR': None, 'AnabilimDalı': None, 'E_POSTA_2': None, 'GOOGLEPLUS': None, 'MYSPACE': None, 'ILGI_ALANLARI': None, 'FLICKR': None, 'VIMEO': None, 'LINKEDIN': None, 'ARASTIRMA_ALAN': 'Kuantum Fiziği, Zihinsel Modeller, Fizik Eğitimi', 'AnadalId': None, 'YOUTUBE': None, 'BILIM_KOLU': None, 'FAKS': None, 'E_POSTA_BEUN': 'niluferdidis@beun.edu.tr', 'Akademik': True, 'E_POSTA': None, 'Soyad': 'DİDİŞ', 'TEL_DAHILI': None}, 'PersonelUnvanlar': [{'UnvanAdENKisa': 'Associate.Prof. ', 'UnvanAdEN': 'Associate Professor ', 'Tarih': '', 'UnvanId': 3, 'UnvanAdTRKisa': 'Doç.Dr. ', 'Alan': 'Temel Eğitim', 'UnvanAdTR': 'Doçent Doktor'}], 'PersonelGorevler': [{'GOREV': 'Fakülte Erasmus Koordinatörü (2014-2015)', 'BITIS': '', 'BASLANGIC': ''}], 'PersonelProjeler': [{'ProjeNo': None, 'Ad': 'Bülent Ecevit Üniversitesi, BAP Projesi, Araştırmacı (2012-2013)', 'TarihBitis': '', 'Butce': None, 'TarihBasla': '', 'Destek': None}, {'ProjeNo': None, 'Ad': 'Bülent Ecevit Üniversitesi, BAP Projesi, Yönetici (2013-2015)', 'TarihBitis': '', 'Butce': None, 'TarihBasla': '', 'Destek': None}], 'Unvan': {'AKADEMIK': None, 'KISA_EN': 'Assist.Prof. ', 'EntityKey': None, 'ID': 0, 'ACIKLAMA_TR': 'Doçent Doktor', 'KISA_TR': 'Doç.Dr. ', 'PERSONELs': [], 'ACIKLAMA_EN': 'Associate Professor ', 'PID': None, 'EntityState': 1}, 'PersonelYonetilenTezler': [{'Aciklama': None, 'Seviye': 2, 'Universite': 'Bülent Ecevit Üniversitesi', 'Ogrenci': None, 'Yil': None}], 'PersonelBasari': [], 'PersonelTezler': [{'Aciklama': 'INVESTIGATION OF UNDERGRADUATE STUDENTS’ MENTAL MODELS ABOUT THE QUANTIZATION OF PHYSICAL OBSERVABLES', 'Seviye': None, 'Universite': 'Orta Doğu Teknik Üniversitesi', 'Yil': 2012}], 'PersonelKitap': [], 'yonetilenytez': [{'Aciklama': None, 'Seviye': 2, 'Universite': 'Bülent Ecevit Üniversitesi', 'Ogrenci': None, 'Yil': None}], 'PersonelMakaleler': [{'LINK': None, 'INDIS': '17, 743 - 755.', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N., & Wang, L. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Chemistry Education: Research and Practice', 'TARIH': datetime.date(2016, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "Students' mental models of atomic spectra"}, {'LINK': None, 'INDIS': '37, 015701, 1-29', 'ISIMLER': '(SCI*E) Didiş Körhasan, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. ', 'TUR': 1, 'YAYIN_AD': 'European Journal of Physics', 'TARIH': datetime.date(2016, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "The influence of instructional interactions on students' mental models about the quantization of physical observables: A modern physics course case "}, {'LINK': None, 'INDIS': '15(4), 1087-1101.', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Educational Sciences: Theory & Practice', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'The place of learning quantum theory in physics teacher education: Motivational elements arising from the context'}, {'LINK': None, 'INDIS': '30(3), 87-101', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş Körhasan, N., & Özcan, Ö. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': "Examination of the Variation in Students' Problem Solving Approaches Due to the Use of Mathematical Models in Doppler Effect"}, {'LINK': None, 'INDIS': '16, 355 - 376', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Chemistry Education: Research and Practice', 'TARIH': datetime.date(2015, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'The analysis of analogy use in the teaching of introductory quantum theory '}, {'LINK': None, 'INDIS': '10(2), 1-28, 020127. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Physical Review Special Topics: Physics Education Research, ', 'TARIH': datetime.date(2014, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Investigating students’ mental models about the quantization of light, energy and angular momentum. '}, {'LINK': None, 'INDIS': '10(2), 77-87. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Azar, A.', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education,', 'TARIH': datetime.date(2014, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Pre-service physics teachers’ knowledge and ideas about concept mapping. '}, {'LINK': None, 'INDIS': '36, 169-180. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Özcan, Ö., Didiş, N., & Taşar, M. F. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2009, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Students’ conceptual difficulties in quantum mechanics: Potential well problems. '}, {'LINK': None, 'INDIS': ' 34, 86-94. ', 'ISIMLER': '(SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Abak, M. ', 'TUR': 2, 'YAYIN_AD': 'Hacettepe University Journal of Education', 'TARIH': datetime.date(2008, 1, 1), 'ULUSAL': None, 'AD': 'Quantum physics from students’ perspective: A qualitative study. '}], 'yonetilendtez': []}
Öğrenim
İdari Görevler
Tezler
Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri
  1. None

    None Bülent Ecevit Üniversitesi

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
  1. (SSCI) Didiş Körhasan, N., & Wang, L. , "Students' mental models of atomic spectra"

    Chemistry Education: Research and Practice , 17, 743 - 755. 2016

  2. (SCI*E) Didiş Körhasan, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. , "The influence of instructional interactions on students' mental models about the quantization of physical observables: A modern physics course case "

    European Journal of Physics , 37, 015701, 1-29 2016

  3. (SSCI) Didiş Körhasan, N. , "The place of learning quantum theory in physics teacher education: Motivational elements arising from the context"

    Educational Sciences: Theory & Practice , 15(4), 1087-1101. 2015

  4. (SSCI) Didiş Körhasan, N., & Özcan, Ö. , "Examination of the Variation in Students' Problem Solving Approaches Due to the Use of Mathematical Models in Doppler Effect"

    Hacettepe University Journal of Education , 30(3), 87-101 2015

  5. (SSCI) Didiş, N. , "The analysis of analogy use in the teaching of introductory quantum theory "

    Chemistry Education: Research and Practice , 16, 355 - 376 2015

  6. (SSCI) Didiş, N., Eryılmaz, A., & Erkoç, Ş. , "Investigating students’ mental models about the quantization of light, energy and angular momentum. "

    Physical Review Special Topics: Physics Education Research, , 10(2), 1-28, 020127. 2014

  7. (SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Azar, A., "Pre-service physics teachers’ knowledge and ideas about concept mapping. "

    Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, , 10(2), 77-87. 2014

  8. (SSCI) Özcan, Ö., Didiş, N., & Taşar, M. F. , "Students’ conceptual difficulties in quantum mechanics: Potential well problems. "

    Hacettepe University Journal of Education , 36, 169-180. 2009

  9. (SSCI) Didiş, N., Özcan, Ö., & Abak, M. , "Quantum physics from students’ perspective: A qualitative study. "

    Hacettepe University Journal of Education , 34, 86-94. 2008

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler
  1. None,

    None , Yurt İçi (4 Adet)

  2. None,

    None , Yurt Dışı (48 Adet)

Ulusal ve Uluslararası Projeler
  1. Bülent Ecevit Üniversitesi, BAP Projesi, Araştırmacı (2012-2013)

  2. Bülent Ecevit Üniversitesi, BAP Projesi, Yönetici (2013-2015)

Etkinlikler